Uppdatering

Va ett bra tag sen jag skrev något här =) Kanske dags för en liten uppdatering. Har haft lite jobbigt på jobbet denna vecka så har inte ens orkat blogga. Just nu har vi en praktikant som är lite tålamodskrävande! Men idag är hennes sista dag å hon ska tydligen ge oss en överraskning! Spännande å se vad det blir. Tror på fika eller liknande.

Är sjukt nervös hela tiden å mina tankar går hela till Bullen. Jag hoppas verkligen att vi kan åka till Borås på söndag, att vädret tillåter oss att åka! För jag vill så gärna! Men men.. det blir som det blir!

Helgen är fullbokad som vanligt fast H jobbar. Ikväll flyttar Rally in här och han åker hem imorn. Sen imorn kommer min familj över hit på middag å det ska bli jättekul! Sen på söndag blir det Borås å då är jag förhoppningsvis 2 hundsägare nästa vecka! =)

Nä nu ska jag skynda mig till bussen så jag inte kommer så sent till jobbet =) Har haft väldigt otur med kollektivtrafiken dem senaste dagarna! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0