Tyst...

Man uppskattar verkligen tystnaden på ett helt annat sätt när man har haft en pipande valp här i 3 dagar! =) Hon gick precis hem å det är verkligen så tyst å skönt på jobbet nu! Valpen löper för första gången å har verkligen ren panik, jag å Helena står verkligen helt maktlösa. Får se om hon kommer nästa vecka, ägarna skulle försöka fixa vakt. Det är ju faktiskt lite synd om henne om hon ska bli helt sönderstressad och ingenting hjälper.

Så idag är det fredag! Jag e helt slut å har lite städning kvar här på jobbet. Får se om jag orkar städa klart allt eller om jag ska komma förbi en snabbis nu i helgen. Blir helt slut i huvet av pipandet å har början på migrän =( Ska bli så himla skönt me helg! Slutspurten på köket nu å sen e allt klart!

Jag har dessutom fått mina vinterskor som jag beställt.. Dem är inte världens snyggaste men otroligt sköna. Mina föräldrar har likadana å dem e underbara. Får hoppas att dem passar bara, har beställt via internet. Men verkar ju som om den värsta kylan är över men men.. Dessa skor är lätta å få på och av så det verkar perfekt för mig med mina hälsprickor! Hoppas att jag hinner hämta ut dem idag!

Hade även velat åka till IKEA idag å köpa hyllor till min tv-bänk. Sist jag va där så va dem slut. Nu står det att dem har 20 st kvar så förhoppningsvis finns det imorn me. Litar inte riktigt på deras lagerstatus, den verkar aldrig stämma.

Nä nu ska jag sluta skjuta upp städningen! Ska göra så mkt som möjligt iaf!

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0