Tråkigt men sant..

Det blir ingen Bullen för mig! Det blir alldelles för dyrt och omständigt! Hade han bott i Sthlm så hade det vart så mkt enklare. Men med resan ner till Borås bara för att träffa honom så blir han för dyr =( Känns jättetråkigt när han är en sån fin hund! Tror han hade passat mig å siri perfekt. Men med alla sammanlagda kostnader blir det helt enkelt för mkt just nu. Jag har ju precis renoverat köket å köpt ny tv så pengarna börjar ta slut! Om  6 månader hade passat mig bättre både pengamässigt å tidsmässigt! Men men.. Hoppas iaf att hon hittar ett bra hem till honom.

Sitter just nu på jobbet å väntar på att få gå hem.. Alla har gått hem utan Lennox å han lär väl gå prick kl 18.. bara för att =) Sen ska jag å Anna en snabbis till IKEA! Har lite småsaker å köpa som jag glömde när jag va där med mamma å pappa =)

Nu ska jag ta tag i disken så jag kan gå om lennox kommer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0