Söndag...

Så var det söndag igen.. Helgerna går verkligen så himla fort!
Dagen igår var jag igång hela tiden. Hann städa hela lägenheten vilket va jätteskönt för då har jag kunnat ta lite "ledigt" idag! H's bror + tjej kom förbi igår och fika. Riktigt trevligt och dem tyckte lägenheten var jättefin. Dem såg iofs inte hur den såg ut innan men dem gillade vad jag hade gjort med den.
Jag tycker det är så skönt å va klar för nu kommer jag å H börja va här mer å det känns så skönt! Jag trivs verkligen jättebra i min lägenhet nu - den är verkligen jag!

Idag har jag mest tagit det lugnt! Åkte in till stan med Anna å köpte lite småsaker till köket samt åt lunch. Vi åt på en mexikansk restaurang å det var riktigt gott! Hittade äntligen ett diskställ oxå! Har letat överallt efter ett diskställ med bricka under men har inte hittat något förräns nu! Så nu kan jag börja laga mat å diska här =)

Nästa helg så har jag tjejkväll härhemma med tacos å wii. Ska bli riktigt kul! Va länge sen vi umgicks allihop å sen ska det bli kul å visa upp lägenheten!

Nu ska jag slappa lite till innan jag ska ut me hundarna.. Har egentligen massa tvätt å vika från igår men det tar jag nog en annan dag! Idag tänker jag bara ta det lugnt! Kan verkligen behövas! Har ju hållt på med renovering i ca 1 månad.

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0