Sista dagen...

Idag är sista dagen på min "semester".. vet inte om man kan kalla det semester när jag inte varit ledig speciellt mkt. Har hållt på med köket nästan dagligen! Men det har varit jättekul och det går framåt. Jag å mamma har nu grundat hela köket i vitt å ska måla en gång till, sen är målningen klar!
Skåpen sitter uppe och snart alla passbitar oxå. Tror att det kommer kaklas på onsdag så det är inte alls mkt kvar nu!

Imorn börjar jag jobba igen vilket ska bli skönt! Hoppas att vi har lugnt nu så jag kan sitta mkt med bokföringen. Har haft för mkt att tänka på så jag har inte ens hunnit tänkta på bokslutet. Men det borde inte ta så lång tid - har annars onsdag å göra mkt på! men skulle va skönt å ha det hela klart innan onsdag så kan jag va ledig! Men vi får se!

Har jättemkt tankar i huvudet just nu. Längtar verkligen till all renovering e klar så jag kan städa ur min lägenhet.. den ser verkligen förjävlig ut nu! Har så himla mkt ideer å jag tror det kommer bli riktigt bra! Bara jag som har så svårt för att vänta! Är verkligen extremt otålig! Ska bli så skönt att börja va hemma mer! Hoppas verkligen att det blir så! Känner sån stress över att aldrig va hemma så känner verkligen att jag måste göra något åt det hela!

Aja dags å mysa lite med Siri. Hon har nog haft det ganska tråkig denna vecka men hon får mkt uppmärksamhet men lite mindre promenader.

Ha d bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0