Mitt kök!

Så nu har jag äntligen "hunnit! med att ta kort på mitt nya kök så jag passar nu på att lägga upp bilder!

INNAN







EFTER











Det var riktigt svårt att ta kort i köket eftersom det är så litet! Men jag försökte iaf! Är iaf hur nöjd som helst, det var 10 ggr bättre än vad jag vågade tro.
Ikväll blir det tjejmiddag med WII spel härhemma för att fira att jag äntligen e klar med all renovering! SKa bli jättekul!
Ska ta å avsluta nu. Anna e här å fixar till sig så ska väl göra det jag me!

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Blev ju jättesnyggt och fräsht!

Vad gick allt på?

Får se det IRL sen =)

2010-01-25 @ 18:01:03
URL: http://metrobloggen.se/05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0