Lördagsmys!

Vi hade riktigt trevligt igår! Som vanligt när min familj kommer så är det rensade fat å absolut ingen mat över! Henke tog med sig en matlåda över i hopp om att få lite matlåda till jobbet idag men all mat tog helt slut. Jag vet aldrig hur mkt mat jag ska göra men nästa gång får det nog bli en större stek.
Sen spelade vi WII på kvällen och det var lika roligt som alltid. Till och med mamma spelade och det hör inte till vanligheterna. Så det var jättekul!
Eftersom mamma å pappa precis har skaffat facebook så filmade jag dem lite så att jag kan tagga dem i en film =P =)

 

Nu ska jag göra mig iordning så vi kan åka till Borås. Har sovit rätt oroligt i natt eftersom jag är rätt nervös å tycker det ska bli grymt kul å spännande.

 

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Helena

haha, är det inte meningen att man ska röra sig samtidigt =P vad söt din pappa är hihi

2010-01-31 @ 09:57:15
URL: http://www.metrobloggen.se/enegren
Postat av: Sofie

HAHAHAHA!!!

Hilerious!!!!

2010-02-02 @ 15:58:51
URL: http://metrobloggen.se/05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0