Lördag!

Så var det äntligen helg igen! Jag har verkligen gått å väntat på helgen och det känns så himla skönt att den äntligen är här!
Idag är det fullspäckat schema som vanligt!

Dagen to-do list
  • Har precis vart ute me hundarna 1,5 timme. Elton bor ju hos mig nu!
  • Ska ta tåget om ca 20 minuter för att handla och åka förbi IKEA
  • Halv 12 kommer mamma å pappa att hämta upp mig på IKEA så jag kan få hem allt som jag förhoppningsvis köpt. Har kollat deras hemsida å allt jag vill ha ska finnas inne men jag litar inte på deras hemsida alls.
  • Sen ska vi hem å fixa det sista i köket. Typ mjukfoga, måla lister och lite smått.
  • Sen ska jag storstäda lite härhemma.. Det är rätt mkt grejer överallt!
  • Har tvättid 15-17. Hoppas hinna tvätta allt.. Ska iaf ta det viktigaste!
  • Fixa middag. H jobbar idag så då brukar jag alltid fixa middag till att han kommer hem.
  • Sen blir det nog lördagsmys med H!
Så dags att göra sig iordning å börja gå mot tåget!

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0