Inte min dag...

Usch det har inte vart min dag idag.. Internet här på jobbet funkar knappt då vi har använt upp 90 % av det vi får så det är såååå himla segt. Hoppas att det är bättre på måndag då det är ny månad!
Har haft en skrikande löptik hela dagen här som iofs precis gick hem å nu är det riktigt tyst å skönt!
ALLA pendeltåg är i princip försenade vilket gör att ägarna är sena. Så jag lär inte få sluta i tid idag heller. Jävla snö å ställa till det för alla.
Det har verkligen inte vart en bra vecka att stänga för inget funkar som det ska. Har lite städning kvar men har för många hundar kvar för att kunna städa mer. Å alla ägare åker tåg utom 1. Så får se när alla hundar bli hämtade. Orkar inte sitta kvar här en kväll till. Tycker jag har "jobbat över" så det räcker å blir över denna vecka.
Tror mkt är oxå för att jag e såå himla rastlös.. Klarar inte av att sitta still. Å nu e d allt jag kan göra i princip.

Men jag ser framemot denna helg. Ska verkligen bli jätteskönt! Ikväll blir det lite Wii med älskling å mys med hundarna. Känns inte som om jag å H kommer hinna umgås så mkt denna helg så vi får pussas massa idag!

Nä nu ska jag sluta klaga å tag i lite städning.

Hoppas ni får en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: sara

det 'r sl du ska vara arg på

08 lär sig alldrig att det kommer snö varje år. det kommer som en chock varje år för sl att snön kommer

dom kan lära sig deta mycket bättre

2010-01-30 @ 10:18:40
URL: http://saraedlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0