Detta mörker...

gör att jag blir jättetrött och låg. Känner mig helt orkeslös och orkar inte alls mkt. Vill bara gå å lägga mig! Lite jobbigt att det är kolsvart när man går till jobbet och mörkt när man går hem. Som tur är så jobbar jag iaf lite utomhus. Men just nu så är det för kallt för att kunna gå riktigt långa promenader med hundarna så det känns mest som om jag har suttit inne hela veckan.  Har suttit massa med bokföringen (som nu e klar) och målat hemma i mitt kök!

Så nu ska jag fan ta tag i denna "deppighet" och försöka piggna till! Ska försöka ta lite mer promenader nu i helgen när det faktiskt är ljust ute och hoppas på att jag blir lite piggare! Ska även försöka städa och plocka lite i lägenheten i helgen så slipper jag ha det på huvet hela tiden! Har så svårt för att sitta still när jag vet att min lägenhet är ett bombnedslag som behöver städas. Men jag har ju inte kunnat städa förräns vi e någorlunda klara och det börjar vi bli nu! Ni som känner mig vet ju att jag blir besatt så fort jag bestämmer mig för något och så kan jag inte få det gjort. Då går jag bara å tänker på det tills det blir gjort!

Nä nu ska jag börja klä på mig å ta ut dagishundarna på promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0