Bra dag!

  • Köket har nu blivit kaklat och det blir mkt bättre än vad jag hade trott.. Mitt kök kommer bli så himla fint!
    Nu är det mest småsaker kvar så hoppas på att kunna städa undan lite imorn!
  • Hittade precis mitt absoluta favorittvspel som barn till WII! Så det laddas ner just nu så får jag se om jag tycker det är lika kul som jag gjorde när jag var 10! Bubble Bobble heter det iaf! Vad jag kommer ihåg så satt vi jämt och spela det hemma hos Ninnie!
  • Henke fixade mat och tog disken idag! Blir riktigt bortskämd vilket e skönt efter en dag på jobbet!


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh bubble bubble ääälskde jag! kunde sitta i dagar i streck med det.

2010-01-09 @ 01:55:05
URL: http://www.metrobloggen.se/enegren
Postat av: Ulrika

Åh det spelet minns jag! Vi satt ju jämt och spelade det hos Ninnie :D

2010-01-09 @ 12:14:31
URL: http://ulrikachu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0