Beslutsångest...

Så nu fick jag äntligen svar från Bullens matte. Mailade henne för 1,5 vecka sen å tackade nej till honom. Sa att det blir alldelles för dyrt! Det verkar som om hon har suttit å tänkt på vad hon ska göra. Å nu säger hon att det börjar bli lite småakut med honom så hon sänkte priset till 5000kr. Hon vill helst att jag ska ta honom för hon känner att det känns rätt och han skulle få det bäst hos mig. Men jag vet inte alls vad jag känner.
Vill jag verkligen ha en hund till?
Å vill jag verkligen ha en hane? Han är jättesnäll å mysig å kommer överens med allt å alla! Jag kommer ju garanterat att kastrera honom men ändå. Han e ju ändå 3 år..
Å jag vet verkligen inte...
Ringde aldrig å kolla upp d där me försäkring men ska nog ta å göra d idag.. Synd att min mamma jobbar hela dagen idag! Hon är jättebra å prata me när det gäller sånt här.
Jag e ju bra sugen men vet inte om det är rätt.

Beslutsångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0