Angående Bullen

Så jag å matten har pratat mer och jag blir bara mer å mer sugen. Igår skickade hon massa bilder på honom och han är så himla fin! Jag har läst alla era kommentarer och jag är tacksam för alla era tankar och ideer.

  • Henke kan tänka sig en hund till men det blir min hund. Han har inga problem med att det blir en till hund i huset. Han tror oxå att det skulle vara kul för Siri.
  • Jag har ju länge funderat på en petit eller griffon istället. Men jag älskar ju mina mopsar. Jag skulle ALDRIG skaffa en mopsvalp efter allt som hände/har hänt med Siri. Men detta är en vuxen frisk hund. Känns skönt att det är en ägare som jag "känner" och som jag kan lita på.
  • Däremot är han idag oförsäkrad. Vet inte riktigt hur det funkar med ny försäkring då men jag antar att det kommer bli ett problem. Kommer ringa och prata med Agria imorn. Matte hade inte råd att betala försäkringen sist. Tyvärr har Agria stängt idag - synd eftersom jag e så otålig!
  • Hon vill ha 8000 för honom och går med på en avbetalning. Hon ville egentligen ha 12000 men sänkte till 8000. Jag vet inte riktigt vad jag är villig att ge, vill kolla upp försäkring m.m. samt träffa honom först. Han är utställd och har ett cert, många som vill använda honom inom avel tydligen.
  • Hon har ingen möjlighet att ta sig upp till Sthlm så det blir jag som får åka till Borås. Å då tänkte jag att jag kanske sover en natt i Skövde eller så! Tack Sofie! =) Hon ville isåfall iaf dela på resekostnaderna.
Lägger in fler av dem bilderna hon skickade igår så får ni se hur fin han e!


 

 

 

Så himla söt!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men vad fin han är! Perfekt pojkvän till Siri!

2010-01-10 @ 12:30:14
URL: http://ulrikachu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0