Tisdag....

Så var det tisdag igen.. veckorna går så himla fort så man hänger knappt med! Är grymt trött som alltid när jag öppnar, det är himla svårt att komma upp kl 6 när det är så mörkt ute.. Känns verkligen som om man går upp mitt i natten.. Men idag gick det lite lättare, H gick upp samtidigt som mig å tände lite lampor å så...

Igår var vi å spela freesbee golf med H bror Johan å hans kompis Henrik. Det var riktigt skönt väder ute även om det var lite kallt.. Siri va rätt pigg hela banan så hon däcka när hon kom hem =)

Idag har jag me mig min data till jobbet. H ska fixa vår jobbdata så vi äntligen kan få vårt bokföringsprogram på den! Som det är nu så får jag ta me min privata data några ggr i veckan å jag har tröttnat.. Men vårt bokföringsprogram funkar inte med Vista som vi har på jobbdatan så han ska fixa XP till den =) Hoppas verkligen att detta funkar för det skulle underlätta så himla mkt för mig! E så glad att jag har H =)
Så jag tog me mig min data så jag har nått sällskap idag! Blir ju att jag jobbar mkt själv eftersom Helena trimmar... Så då är det lite skönt å ha datan så kan man prata lite med H på msn! Känns inte lika ensamt då!

Nä nu e d dags för lite frukost å hoppas på att jag blir lite piggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0