Söndag!

Helgerna går så himla fort å det är redan söndag!
Å jag känner direkt att jag inte hunnit med det som jag velat denna helg =) Men det är bara jag som skjuter upp saker hela tiden! Så nu ska jag skärpa mig å ta tag i lite saker!

Har haft en riktigt bra helg i övrigt! H jobbar denna helg så har haft mkt Terre-tid! Igår var vi hemma hos Anki å hälsade på hennes 10 veckors schabrador Lattja (blandning schäfer/labrador). Siri tyckte om Lattja massa å dem busade en hel del så Siri var helt slut igår kväll! Gick en promenad med henne å rally på ca 3 timmar på morronen å för första gången på länge så rejsa dem massa =) Så vart mkt bus för Siri igår så hon e rätt trött idag!

Nu ska jag sluta skjuta upp det som jag velat göra hela helgen! Lägenheten ska rensas! Jag har hur mkt kläder å massa annat skit som jag inte behöver ha kvar så ska gå igenom allt å förhoppningsvis lyckas kasta en del oxå!
Har några timmar på mig innan H slutar jobba! Behöver iofs inte bli klar idag då H jobbar mån,ons,fre,lör och söndag nästa vecka =S så då kan jag ha nåt å sysselsätta mig me.. funderar även på att hälsa på min familj lite oxå..

Nä nu måste jag sluta skjuta upp detta! DAGS ATT BÖRJA RENSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0