Lördag!

Så idag har jag verkligen vart effektiv vilket känns jätteskönt! Började med att ta Siri på en långis imorse på lite mer än 1 timme å nu har jag precis tvättat å städat =) Är ju lite extra nu när jag städar både min å H's lägenhet å samt bådas tvätt! Iofs så e 90 % v all tvätt min! Jag lånar ju alltid hans dammsugare, har inte haft råd å köpa en egen än så då passar jag på att även dammsuga hans lägenhet! Tar ju inte direkt lång tid men det är iaf ett litet tack för att jag får låna hans dammsugare!

Hormornerna har idag lugnar ner sig massa å det är så himla skönt! Upptäckte även imorse att jag faktiskt har gått ner 1 kg så nu har jag bara 1 kg kvar å gå ner å så e jag nöjd! Dessa extra kilon måste bara vara från semestern!

Nä nu kollar Siri på mig med sina hundögon å vill busa! Så nu ska jag ge mig å faktiskt aktivera min hund! Tyvärr har jag skadat mitt knä! Har ingen aning om hur men kan inte riktigt sträcka ut mitt ben helt så nu haltar jag! Kände av det efter jobbet igår men jag har inte gjort nåt speciellt så vet inte varför jag har ont! Har så himla svårt för å sitta still oxå så det lär ju inte göra saken bättre! Men efter denna busrunda med Siri så ska jag nog lägga mig i sängen å titta på film eller nåt å vila! Har faktiskt lite choklad hemma oxå! MUMS!

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0