Lördag!

Idag är jag jätteseg men tänker inte gå å lägga mig igen! H jobbar idag så han går ju upp vid 8 vilket gjorde Siri jättepigg så ingen sovmorgon här inte =) Ska snart bege mig till Jakobsbergs centrum å titta lite.. Är på shoppinghumör så får se om jag hittar något!
Ikväll tänkte jag överraska H lite. Jag har vart lite (ganska mkt) PMSig denna vecka så ska skämma bort honom lite.. Så blir till att göra god mat med fruktsallad till efterrätt! Ska försöka mig på å göra köttfärslimpa.. Har aldrig gjort det och det var väldigt länge sen jag åt det så vart sugen på det idag!

Igår var vi hemma hos Ulrika och Martin och åt pizza samt titta på nya lägenheten + nya kattungen. Det var jättetrevligt! Lägenheten var jättefin och mysig! Baileys (kattungen) var det full fart på men hon var otroligt söt! Jag har nog aldrig tänkt på att det är lite jobb med en kattunge! Har alltid kännt att det är så mkt lättare me katt eftersom man man inte behöver springa ut hela tiden =)  Hon hade mkt bus i kroppen men var otroligt kelig oxå!

Nä nu måste jag springa till tåget. Tänkte ta centrum rätt tidigt å hoppas på att ingen vaknat än så det inte är så mkt folk!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0