Griffon!

Så är vi hemma från kalset hos H's bror. Kom rätt mkt folk men det komiska är att ALLA redan kände igen mig eftersom ALLA nångång har bott på Högby (där mina föräldrar bor) =) Så det var lite roligt!
Va iaf jättegott fika å jag e grymt mätt nu!
Siri har även kommit hem vilket e skönt! E alldelles för tyst härhemma utan henne =)

Dessutom ska H'r brorsas svärmor skaffa valp!!! Hon ska dessutom skaffa en griffon, vilket e en ras som jag LÄNGE velat ha! Kenneln hade dessutom 2 otingade tikvalpar så kan säga att jag e grymt sugen! men ska iaf få hälsa på hennes valp när den blivit 12 veckor.. å d lär ju verkligen inte minska suget! Men kul för Siri att träffa valp iaf!
Hon älskar ju valpar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0