Fullt fart mot en grym helg!

Ser verkligen framemot denna helg! Har fullt upp men det bästa är nog att H e ledig hela helgen oxå!

Imorn kväll så ska vi gå på premiären av "Flickan som lekte med elden". Jag älskar hela millenium-trilogin så det ska bli riktigt kul å se denna film. Jag har läst boken nu en andra gång för jag kom knappt ihåg den alls =) Det blir jag, H, Helena, Anna å Ellie som går imorn!

På lördag firar jag å H 1 år! Helt sjukt att det har gått ett år sen vi träffades samtidigt som det känns som om vi alltid har kännt varandra! Det blir bowling och sen grymt god middag på Corners krog i Märsta (samma restaurang vi gick till på min födelsedag) Är grymt sugen på deras potatisgratäng redan nu =)

Sen på söndag så fyllers H's brorsdotter ett år så det blir det barnkalas med hela hans familj. Ska bli kul.

Siri kommer va hos mina föräldrar hela helgen! Dels för att jag tycker det är taskigt å lämna henne hemma 2 kvällar i rad å sen så är H's brorsdöttrar pälsdjursallergiker.. Så då får hon va hos mina föräldrar så slipper jag å H känna oss stressade. Mamma blev jätteglad eftersom det var så länge sen dem passa Siri =)


Mitt humör är mkt bättre nu och det känns så himla skönt. Jag har verkligen gått å ältade å tänkt för mkt den senaste tiden. Å nu känns det skönt när jag verkligen sagt vad jag tycker. Det var som en sten som lättade från mitt samvete å hjärta!

Jag å Anna var å såg "The ugly truth" i stan igår. Tyckte om filmen och tyckte absolut att den är sevärd. Det var en relativt förutsägbar komedi men den var ändå rolig =) Kul att hitta på nåt mitt i veckan med Anna oxå =)
I filmen var det även en grym bra låt som både jag å Anna fastna för så avslutar detta inlägg med den låten!

Ha d bra!

Tydligen så går det inte att lägga in videon här så klicka på länken så kan ni höra den =)

Natascha Bedingfield - Pocketful of sunshine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0