Creepy!

I söndags så var ju jag å Anna inne i stan! På väg hem från stan så började en kille prata med mig om Siri, han pratade på om allt möjligt och han försökte ragga upp mig men misslyckades.
Men ikväll nu när jag va på väg hem från jobbet så ringde han upp! Tog ett bra tag innan jag fatta vem det var! Trodde t.o.m. att det var en gammal tant som ringde.. Han vart lite småchockad över att jag inte kände igen hans röst (??!!) och över att jag typ glömt bort honom. Han tyckte det var lite romantiskt att han kollat upp mitt nr och ringde mig.. men jag vet inte.. tycker nog att det är lite creepy.
Jag är ju så lätt att hitta pga av att jag har ett eget företag. När han börja prata me mig så verkade han mer intresserad av Siri å inte mig så jag tänkte ju inte på att jag sa att jag äger ett hunddagis. Får helt enkelt ta å tänka på vad jag säger.. Har tänkt på det flera ggr, att nån gång kommer det säkert hända.. Men jag måste ju säga att jag blev bra chockad nu!

Messade H som nu är på jobbet så får se vad han säger om det hela =)

Nu e d dags för mig å gå till tåget igen å bege sig in mot stan!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0