Äntligen!

Efter 2 års tid är vår jobbdata äntligen fixad.. Vi har ju hela tiden haft Vista på denna data men nu har vi Windows XP å jag är jättenöjd! TACK H! Så jag har suttit hela morronen å installera alla program men nu tror jag att allt e klart.. Nu saknas bara bokföringsprogrammet sen så e jag helt å hållet nöjd! Hoppas verkligen att detta funkar för det skulle verkligen underlätta.
Så himla skönt att H kan så mkt om sånt här så han kan hjälpa mig  - det betyder massa!

Igår var jag verkligen helt slut, tisdagar är verkligen inte min dag! Men jag såg iaf nya avsnittet av "How i met your mother" som hade säsongsstart precis. Åhh vad jag har saknat den serien =) Tråkigt nu bara att det bara kommer 1 avsnitt i veckan men det var ett riktigt bra avsnitt!

Idag känner jag mig mkt mkt piggare! Jenny kommer dessutom idag vilket e kul! Det är riktigt skönt när hon är här, hon hjälper till på dagis samtidigt som hon faktiskt går att prata med. Många av våra praktikanter som kommer hit går inte att prata med å man blir bara irriterad. Men Jenny är duktig vilket e skönt!
Sa även upp vår andra praktikant igår som egentligen ska vara här i 3,5 vecka till men jag kände att det inte funka alls så hon fick sluta.. På 2,5 vecka har hon vart här 1 heldag så känns väldigt onödigt å ha henne här.

Nu ska jag ta å leta efter bokföringsskivan å hoppas på att den finns här på jobbet =) Annars har Helenas mamma den å då lär det dröja innan jag får tag på den tyvärr.. så håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0