Ullared bokat!

Så har vi bokat stuga till Ullared. Så blir en tjejhelg ner till Ullared helgen 21-22 november. Ska bli riktigt kul! Tyvärr fick vi inte den stugan vi ville ha men det är ju bara en natt så det gör inte så mkt! Kostar iaf 100 kr per person så billigare än så kan man nog inte få!
Ser verkligen framemot att få shoppa! Håller hårt i mitt kort nu så jag inte gör några onödiga inköp, spara så mkt till Ullared! Har ju aldrig vart där så ska bli kul å se om det är som jag tror. Tråkigt om man har för höga förväntningar bara men men...

Så här fint kommer vi bo:

Längtar! Är inte så långt kvar! Det är ju redan oktober =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, jag längtar också =)... hoppas vi inte har fått dig att få för höga förväntningar,vill ju att alla ska få lika roligt =)

Nu vill jag att tiden ska gå fortare!

2009-10-02 @ 07:16:33
URL: http://www.blogg.se/enegren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0