Fullt upp!

Kom precis hem från att skjutsa H till jobbet samt städa klart det sista i lokalen. Om ca 20 minuter ska jag å Siri röra på oss igen å åka ut till Bålsta för mopsrus! Ska bli kul, va länge sen jag va på mopsrus.. Hoppas vi slipper regnet bara!
Sen ikväll blir det hämta H från jobbet och gå ut å äta pizza me tjejerna. Jag e nog mer sugen på sallad men får se hur jag känner ikväll! H går till gymmet istället för pizza =)

Igår överraskade jag honom med riktigt god mat och levande ljus. Hade en mysig kväll och vi såg filmen "The propsal". Jag gillade den och det var en äkta Terre-film =) H har ju jobbat så mkt senaste tiden så kände att han kunde få komma hem till lite mys!

Jag har lånat H's bil över dagen (därför jag måste hämta å lämna honom på jobbet)! Känns iaf hur kul som helst att jag får låna hans bil! Innan fick jag knappt köra den å nu får jag låna den =)Känns jättebra!

Nä nu måste jag göra mig iordning så jag hinner med allt! Ingen lugn söndag här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0