Fredagsmys!

H har fortfarande inte kommit hem från jobbet å klockan är strax över halv 12.. Stackarn har haft jättemkt på jobbet å fick jobba över.. dessutom jobbar han imorn å ska upp kl 7... Men är iaf överlycklig över att han kommer hit å sover så jag iaf får krama på honom lite...

Får inte igång värmen här i lägenheten så det är lite små kallt härhemma! H ska ha me sig nån nyckel till elementen så ska vi se om vi kan få igång värmen. Vore skönt! Annars får vi värma varandra!

Har rally över helgen vilket e jättemysigt! Han e så snäll å söt! Det är dessutom mopsträff på söndag vilket ska bli kul! Men det ska tydligen regna hela helgen så får se om den blir av... skulle iaf va grymt kul! Var alldelles för länge sen jag gick på en mopsträff!

Aja nu ska jag bädda ner mig i sängen å titta på tv å vänta på min älskling!
Är på grymt bra humör - har haft en riktigt bra kväll! Kunde nog inte ha vart bättre!

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0