Ullared!

Imorn bär det äntligen av till ULLARED! Vi åker kl 8 imorron bitti =) Ska bli grymt kul! Det blir jag, Ellie, Anna och Helena som åker. Vi har bokat stuga lördag - söndag å planerar att gå på ullared hela söndagen. Men innan vi åker till Ullared så åker vi förbi Skövde å hälsar på Sofie. Sofie är just nu i Sthlm så hon åker med oss ner! Kommer bli jättekul!
Så nu är jag hemma å packar lite till imorn å sen ska jag hem till H! Siri är redan hos mina föräldrar å det är jättetomt utan henne här..

Helena har vart borta hela dagen så jag har vart själv på jobbet mkt men Sofie å Ellie kom förbi å hjälpte till! TACK!
Så dagen har känts rätt lång! Men men..

Nä nu måste jag packa klart så jag kan gå hem till Henke.. Kommer bli tomt å va utan honom en hel helg men jag ska nog överleva.. Får pussa massa på honom ikväll!





Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0