Söndag......

Gårkvällen igår var helt ok.. Det gick bra med hundarna även om det var tråkigt att hela tiden behöva ha dem åtskillda.. Men men.. När vi kom hem så spela vi nya Mario spelet för Wii å det var verkligen jättekul! Verkligen ett Terre-spel =)

Idag blir det en rätt lugn dag =) Rally ligger brevid mig i sängen å myser å åker hem om ca 1 timme =) Myshund! När Rally åker hem så blir jag Meya-vakt! Jag ska ändå bara tvätta idag så då får Siri lite sällskap iaf medans jag springer fram å tillbaka..

Har mensvärk idag å är lite allmänt låg! Detta trista, gråa väder gör ju verkligen inte att man blir piggare.. Men blir nog iaf en långis i skogen efter tvätten!

Aja har inte så mkt mer å säga!

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0