Orkeslös

Vet inte ens vart jag ska börja.. Känner mig helt tomt samtidigt som jag känner att jag har massa å säga. Är så himla trött psykiskt! Har bara en känsla i hela kroppen som jag verkligen INTE orkar med. Jag orkar inte mer!

Jag har hela tiden skyllt mkt av min pms på min p-piller men jag tror inte jag är nöjd med vissa saker i mitt liv. Jag tror det kan vara en stor bidragande faktor till att jag alltid känner mig trött å less.
Att vara särbo känns inte rätt för mig alls. Men jag tror mkt är för att jag alltid är på resande fot! Jag har alltid 300 grejer i huvudet som jag måste tänka på eftersom jag i princip ALDRIG e hemma. Det är verkligen inget fel på H eller hans lägenhet men det är inte hemma för mig! Jag trivs i hans lägenhet men jag har inte mina grejer där. Alla grejer e hans grejer. Detta är det största problemet för mig i vårt förhållande. Jag kan inte göra något åt saken.
Igår provade vi att va hemma hos mig! Jag visste redan innan hur det skulle sluta och självklart sov vi inte hos mig.
Jag väljer att "ge mig" istället för att tvinga honom att vara hos mig. Jag sover hellre borta än å sover själv. Han har så himla svårt å slappna av hemma hos mig så då är det skönare att vara hemma hos honom. Men det gör ju oxå att jag ALLTID glömmer hälften av allt jag ska ha me mig till jobbet... Detta är en onödig stress för mig! Jag känner mig konstant stressad över saker jag glömmer eller inte hinner me för att jag ska iväg.

Min blogg är till för att jag ska få ventilera. Om jag inte kan ventilera i bloggen så vet jag inte vad jag ska göra. Många inlägg som jag skriver missuppfattas och tolkas på helt fel sätt. Jag hoppas inte detta inlägg gör d.
Jag ÄLSKAR min henke över allt annat och han är det bästa som har hänt mig!

Tror bara att jag är less på mkt just nu!
Trött på alla idioter å praktikanter som inte sköter sig. Trött på folk som det ska vara så synd om och som vill att jag ska tycka synd om dem. Jag orkar inte! Så nu har vi rensat lite på dagis å då hoppas jag situationen här bli bättre.. då kanske jag får mer tålamod och ork över!

Nä nu e d dags för min första promenad!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du får helt enkelt se till att göra dig hemmastadd hos Henke! TA dit alla grejer du behöver ha. Det gjorde att jag innan jag och Micke flyttade ihop kände mig mer hemma hos Micke än hemma ;) Min grejjer var ju där ;)



Om inte annat är det bara att stå ut! En dag flyttar ni ihop och då kommer du lära dig uppskatta ensamheten ;)



Ses ikväll! <3

2009-11-25 @ 12:37:14
Postat av: Ulrika

Håller med Sofie! Ha en del av dina grejer hos Henke. Ni kommer hinna flytta ihop så njut av att du kan få lite ensamtid just nu :) Även om man älskar sin partner så behövs lite ensamtid då och då. Kramar

2009-11-25 @ 21:08:27
URL: http://ulrikachu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0