Lunch med mamma

Idag var mamma på infomöte om ett jobb så när hon va klar med det kom hon förbi och åt lunch! Riktigt trevligt att få lite sällskap.. Det är väldigt sällan jag å Helena äter samtidigt! Dessutom är det alltid lika kul att umgås och prata me mamma! Hon e världens bästa! Nu håller vi tummarna att hon får detta jobb hon sökte - mamma ville verkligen ha det!

Jag tror mest att jag bara har några dåliga dagar nu. Kan få det ibland - då kännar jag bara att jag orkar ingenting alls! Hoppas på att det går över. Tror att jag behöver mer ensamtid än vad jag har. Jag är i princip aldrig själv.. Eller jag e mkt själv på jobbet men det är inte riktigt samma sak. Jag e alltid antingen på jobbet eller med Henke. Å är jag inte me henke så är jag alltid med någon kompis. Behöver nog lite mer tid för mig själv! Jag är nog lite av en ensamvarg!

Nä nu e d dags för promenader så jag hinner klart till mötet halv 3 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0