Kaosdag!

Idag har det verkligen vart en kaosdag! Har haft fullt upp hela dagen på jobbet så dagen har gått så himla fort!

Imorse var alla tåg inställde mellan kungsängen och Jakobsberg vilket gjorde att folk i princip hade panik! I vanliga fall sitter jag själv på bussen på jobbet men nu fick jag inte ens sittplats. Sen precis när bussen skulle åka kom det en ersättningsbuss bakom så då skulle alla krångla med om dem skulle ta den eller stanna.. Det slutade iaf med att nästan alla gick av så då fick jag iaf sitta ner =)

På väg hem från jobbet så la Comviq/Tele2 av. Vilket var grymt frustrerande eftersom jag försökte få tag på Helena men jag lyckades få tag på henne via facebook iaf. Ellie ringde å sa att hon va på väg men satt fast i bilkö. Mer än så hörde jag inte så jag har ingen aning om vart hon och Sofie e.. Perfekt för telefonerna att lägga av precis just nu!

Å nu har jag iaf bakat klart mina kladdkakemuffins. Krossade polkagrisar å hade i samt strössel å glasyr på! Får hoppas det blir gott! Å precis när jag hoppa in i duschen så ringer det på dörren. Fick snabbt skölja ur schampoot å öppna. Då var det H som ville låna mitt busskort! Sån himla timing!

Får se hur denna tjejkväll slutar med tanke på denna dag!

Ha en bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0