Hemma från Ullared!

Så va man hemma från Ullared igen.. Har haft grymt kul och Ullared rekommenderas verkligen.. Har köpt massa grejer inklusive de flesta julklapparna så nu är jag 2500 kr fattigare men det är det värt.

Klockan 8 på morrongen i lördags började vi åka mot Skövde för att droppa av / hälsa på Sofie. Vi åt grymt god lunch samt träffade alla Sofies trevliga kompisar! Skönt med en paus ungefär halvvägs till Ullared.
Vi kom fram till Ullared vid 19.. Väl framme satt vi å spela Sequence och åt godis! Riktigt mysig och stugan var bättre än vad vi trott!
Söndagen gick vi upp halv 7 för å göra oss iordning samt städa stugan. Ullared öppna kl 8 å vi ville va ute i god tid! Vi köa i ca 1 timme men då var vi även bland dem första in! Hur mkt folk som helst men vi hann bli klara innan det blev som värst kändes det som!
Vi åkte från Ullared strax innan 14 och var hemma här i Kallhäll ca 20. Vi hade så mkt grejer så jag å Anna satt "fast" i baksätet med grejer runt omkring oss samt i knät. Lite smått obekvämt att sitta i samma ställning i 5-6 timmar men men.

Bästa köpet: Min fake skinnjacka! Grymt snygg!
Onödigt köp: Blev inte så mkt faktiskt! Men det får nog bli 2 söta tavlor som jag hittade!

Ullared rekommenderas verkligen! Vill definitiv åka dit igen!

Bästa med hela resan var faktiskt att få komma hem igen! Så himla underbart å komma hem till H som saknat mig minst lika mkt som jag saknat honom! Kändes som om vi inte setts på flera år även om jag bara vart borta 1,5 dag! Skönt å ha nån å komma hem till! Hade även saknat Siri massa! Min lilla familj =)

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0