Helvetesvecka!

Nu börjar min helvetesvecka.. Veckan innan mens är verkligen ett rent helvete för mig! Jag känner mig hela tiden lessen å gråtfärdig, vill bara gräva ner mig nånstans å inte komma upp på ett tag! Vet att det är mina p-piller som får mig å känna så här så i december kommer jag sluta! Orkar inte ha denna känsla hela tiden + att jag tycker det går ut över H! Kan ju inte va kul för honom att jag går runt å e lessen 1-2 veckor varje månad utan att han kan hjälpa mig! Så jag hoppas verkligen att det hjälper att sluta med p-pillrena. Men får stå ut ett litet tag till! Måste komma på en bra ersättning till p-piller först innan jag slutar!

Min lägenhet börjar snart bli klar! Målningen e klar så nu är det bara tapetseringen kvar! Hoppas på att han gör klart den idag! Ska bli "kul" å se vad slutnotan för det hela blir! Men det kommer helt klart vara värt pengarna! Det hade tagit mkt längre tid för mig å fixa allt samt att det antagligen inte hade blivit lika bra gjort!


Nu ska jag gosa lite med hundarna innan det är dags för lunch! Hoppas på att dem kan göra mig lite gladare iaf!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kondom är underskattat! :D Jag funderar faktiskt på att börja äta minipiller igen... kom på det igår efter vi hade pratat, jag mådde ju bra ett tag på dom, så aknske fungerar det nu igen när min kropp återgått till nått normalt tillstånd? Ska fundera på saken och höra med barnmorskan!

2009-11-12 @ 12:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0