Helgen!

3 bra saker med helgen:

  • Henke - att få höra hur mkt han älskar mig å för mig att ÄNTLIGEN inse själv att han faktiskt älskar mig lika mkt som jag älskar honom! Igår överraskade han mig med 3-rätters med mina favvorätter!
  • Städningen av lägenheten är klar! Det är så fint hemma nu! Bara köket kvar!
  • Motion - powerwalk å långa promenader samt städning. Känns som om jag rört mkt på mig i helgen!
3 dåliga saker med helgen:

  • Helgen har mest bestått av att städa å tvätta. Skönt å få det gjort!
  • Vädret - verkligen jättetrist å tråkigt!
  • Torra läppar som spricker hela tiden =( Gör ont å pussas och det är så svårt å låta bli!


Har iaf haft en jättemysig helg! Igår satt jag å H å spela det nya Super Mario Bros spelet till WII och det är verkligen hur kul som helst!

Verkar bli en riktigt lugn måndag idag vilket känns skönt! Vår praktikant kommer inte så det är bara jag å Helena här. Helena trimmar dessutom. Hoppas verkligen att vi klarar oss från regn idag!
Denna vecka kommer gå grymt snabbt känner jag! Har nästan alla dagar uppbokade utom ikväll!

Veckans planer:

Måndag:
Mysa med H!
Tisdag: Bio med Anna. Fick biljetter till filmen 2012 så får se om den är bra!
Onsdag: Tjejkväll hos mig!
Torsdag: Mamma å pappa kommer antagligen förbi å ser nya tapeten samt borrar upp gardinstången!
Fredag: Bytt skift med Helena som ska på begravning så Ellie är här! Jobbar sent å Siri åker hem till mina föräldrar. Sen blir det massa mys med H eftersom jag e borta hela helgen!
Lördag: Åker vi på tjejweekend ner till Ullared via Skövde!
Söndag: ULLARED!

Ser verkligen framemot denna vecka! Ska bli grymt kul att åka till Ullared! Hoppas på fint väder å lite folk =)

Nä nu e d dags för frukost!

ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ryktet från folk som var i ullared i helgen sa att det var helt sjukt med folk. Mao var där när det öppnar ;)

2009-11-16 @ 14:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0