Söndag!

Så va helgen snart över! Har fått mkt gjort denna helg vilket känns skönt! H jobbar denna helg så då hinner jag med lite mer! Har storstädat hela lägenheten å har bara dammsugningen kvar! Så himla skönt å städa en sån liten lägenhet, det går rätt snabbt! Har även hunnit med att fixa det sista inför H's födelsedag som är på fredag! Man märker att han e lite små nyfilen och det känns som om han fattar att nånting är på gång! Håll tummarna för att allt blir bra! Men det tror jag!

i fredags var Ulrika å hälsa på mig på jobbet! Riktigt trevligt å vi ses alldelles för sällan.. Jag har iofs haft fullt upp med min flytt å hon har haft fullt upp med sitt examens arbete.. Nu börjar saker å ting lugna ner sig för mig så nu får vi träffas oftare... När hela min lägenhet e klar så kommer jag bjuda hem alla! Har lite småsaker kvar som måste fixas!

Vill verkligen att denna vecka ska gå fort! Är så nyfiken på hur H kommer reagera på sin födelsedag! På onsdag ska vi även gå på bio å se Änglar och demoner! Hoppas att den är bra men det lär den nog va! Det är H's favoritbok så hoppas han tycker om filmen oxå!.

Nu ska jag ta ut min tokhund på en långis! Hoppas ni har haft en bra helg!



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja nu får vi ses oftare! Jag kommer gärna förbi och tittar på din nya lägenhet :) och är gärna "praktikant" på dagiset snart igen, det var så mysigt att gosa med alla hundar! :D

2009-05-10 @ 20:45:24
URL: http://ulrikachu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0