Uppdatering helgen!

Har verkligen haft fullt upp hela helgen så känner att jag är rätt trött nu när jag sitter på jobbet!

Lördag:
Vi hade "kalas" för H med hans familj! Tyvärr är H's brorsbarn allergiska mot hund så Siri fick vara hemma hos Helena ett tag! TACK! Men hon fick träffa barnen några minuter för å se hur dem reagera men ingen av dem visade några tecken! Så förhoppningsvis så kanske dem tål Siri ändå! Var iaf jättetrevligt med H's familj!
Sen på kvällen blev det sushi å Eurovision hemma hos Helena med gänget (sofie w, anna , ellie, micke, helena, jag, H) och det var riktigt trevligt! H tyckte t.o.m. om sushin så det kommer jag absolut göra snart igen!
Grattis Norge som vann! Trodde verkligen inte att dem skulle vinna! Låten va inte dålig men det kändes inte som en vinnarlåt heller! Kul för dem att vinna på sin nationaldag! =) Läste i expressen idag att Sverige hade fått sin sämsta placering på 17 år =) haha! I år tycker jag iaf att det inte har vart lika mkt vinnarsnack som innan! Tror kritikerna å experterna börjar ge upp!

Söndag:
Var grymt seg när jag gick upp vid 9... Drack några gin å tonic hemma hos Helena så vet inte dem spelade in! Iofs så gick vi å la oss rätt sent! Blev iaf en mysig promenad på typ 1,5 timme i skogen med Helena å Meya! Jag å H hade inte planerat nåt för igår för vi ville bara lägga oss i solen å njuta! Jag hade totalt glömt bort att det var mopsträff igår med picknik så vi hann iaf ligga i solen i timme innan vi åkte ut till Bålsta! Vi hade jättetrevligt och det vart ca 8 mopsar (tror jag) å jag tyckte d va jättekul att H följde me! Va helt slut efter mopsträffen så somnade till lite hemma hos H medans han fixa middag! LYX!! Sen vart det filmen Twilight hemma hos mig! Den var mkt bättre nu när jag såg den så ska nog läsa böckerna eftersom dem ska va ännu bättre! H tyckte filmen va lite väl puttinuttig å chickflick!

Så himla skönt att det bara är 3 jobbdagar denna vecka! Längtar verkligen till långhelgen även om jag känner att jag har en del å göra!
På torsdag blir det dop i Östhammar! Min kusin Alvin som ska döpas! Har inte träffat honom än så det ska bli kul! Dessutom ska H följa med å träffa hela min släkt däruppe med mormor, morbror å kusiner! Ska bli kul! Har inte träffat dem på ett tag nu!
Sen flyttar Elton in hos mig på fredag å bor hos mig över helgen! Han va så snäll sist så det kommer nog inte vara några problem!
Sen ska vi städa ur lägenheten på Söderhöjden nu i helgen! Helena fick tag på dem som ska flytta in å dem ville se alla vitvaror igen innan dem bestämde sig ifall dem ville ha dem! Va inte den familjen vi trodde som ska flytta in men förhoppningvis vill dem ha allt! Skulle va så skönt så vi slipper koppla bort allt å sälja på blocket! Så håll tummarna!

Vi har massa hundar här idag å typ alla har redan kommit! Känns som om klockan är mkt mer än vad den är!
Nu är det dags för lite frukost!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0