Uppdatering Siri!

Siri kommer antagligen få stanna tills på måndag =( Är grymt tomt härhemma men vet ju att hon har det bra iaf!
Dem har tagit blodprov på henne och hon har höjda levervärden vilket tyder på en förgiftning. Svårt å säga vad hon har fått i sig men nånting är det! Och labbet är stängt eftersom det är helg så dem kunde inte ta alla prover förräns på måndag då det öppnar. Vet inte om jag missuppfatta det hela men tycker att det hela låter lite småskumt! Siri lär ju inte vara den enda som har ätit något olämpligt en lördag?!
Men i vilket fall som helst har hon inte blivit sämre och det är ju skönt!

Imorn ska vi grilla hos mina föräldrar men min mamma ville ställa in det hela nu när Siri är sjuk!
Får se hur det blir!



Såg precis finalen av Robinson å trodde faktiskt (hoppades) på att Jarmo skulle vinna. Men det blev
ju Ellinor.. känns lite småskumt för hon har vart så anonym hela serien!

Nu ska jag äta massa plopp å se nån film! Kommer inte bli mkt sömn förräns Siri e hemma igen!
Vill att det ska bli söndag så dem kan ringa å säga att jag får hämta henne =)
Men just nu känns det väldigt avlägset!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0