Torsdag!

Nu har det gått ett sen jag uppdaterade igen så nu kanske det är dags!
Allt flyter på som vanligt med både jobb å privat! Allt känns verkligen jättebra när det gäller allt!

Fick mitt diplom från ekonomikursen igår och det är jättefint! Så himla glad att jag klarade det till sist! Känns skönt å ha någon annan utbildning förutom djurutbildningen jag har.. Vet iofs att jag aldrig skulle vilja jobba med ekonomi på heltid å sitta på ett kontor men skönt ändå å ha utbildningen!

Igår va även jag å H på bio å såg Änglar och demoner. Filmen var ok, inte alls min typ av film men den var bra! H vart lite besviken eftersom han har läst boken å filmen va inte alls som boken. Men mysigt iaf å gå på bio! Vart rätt sent men jag jobbar ju sent denna vecka så det är lugnt!
Lyckades även "få" gratis parkering igår.. Vi ställde oss i garaget i Kista centrum och när jag skulle betala parkeringen så stod det att bilen inte är inkörd (vilket den självklart var) så vi fick ringa support å då fick vi free passage! Riktigt skönt! =) Ibland ska man ha tur!

Ikväll kommer jag förbereda massa till H's födelsedag imorn! Ska bli kul! Såg dessutom att vädret kommer bli riktigt fint imorn! Hoppas bara att det stämmer! Siri kommer få åka hem till min mamma imorn! Mamma blev jätteglad! Det var rätt länge sen Siri va där! Hon kommer bli så bortskämd med godis å sova i sängen =) Så hon kommer bli jätteglad!

Nu har vi äntligen beställt en skylt till jobbet! Den blev riktigt snygg! Jag å Helena har lite olika smak så det tog ett tag innan vi kom överens. Men fick iaf rosa tassar så jag e nöjd =P =) Måste ha något rosa med i skylten! Är även riktigt nöjd med företaget banderoll.se som var hur trevliga som helst! Så om ni nångång behöver en banderoll så vänd er till dem =P
Försökte få in en bild men den ville inte! Får ta en bild på den när den sitter uppe istället =)

Nu ska jag ta å slå Helena i Bejeweled som båda 2 har blivit typ besatta av! =) Jag vann iaf förra omgången men vill vinna denna oxå =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0