Torsdag!

Hade riktigt trevligt igår som vanligt! Blev det vanliga med nachos å sen kladdkakemuffins som efterrätt! Blir ett kladdkakemuffins till frukost idag oxå =) Jättekul att Ulrika kom! Vi måste absolut träffas oftare!
Tack så jättemkt för inflyttningspresenten! Tyckte verkligen om den å testade den igår kväll! Jättemysigt! Det var en jättefin ljusstake! Svårt å få någon riktigt bra bild på den så ni får lita på mig =P

Ikväll är det föreningsstämma här! Tänkte faktiskt gå på den! Är ju nyinflyttad så det kan ju va kul å se hur den går till! Helena ska oxå gå så det blir kul me lite sällskap! Har fortfarande inte fått någon hyresavi för nästa månad! Skumt! Men Helena har inte heller fått någon så då verkar dem ha missat det denna månad! Rätt skönt ändå att vi bor i samma hus å förening =)

Har verkligen fastnat helt i Twilight boken nu å vill inte sluta läsa! Men jag hinner inte läsa så mkt som jag vill! Har inte börja läsa nu för jag vet att jag kommer bli sen till jobbet då! Kommer inte hinna läsa så mkt som jag vill på jobbet heller eftersom jag måste göra lite bokföring idag =) Men men...

Nu måste jag göra mig iordning!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0