Tisdag...

Så var det tisdag.. är extremt trött å ska snart hem! Vart lite sent igår å alldelles för tidigt imorse så lär nog somna rätt tidigt ikväll! =)
Hade iaf en riktigt bra kväll igår hos H.. Fick världens PMS /mensvärk men han va så himla gullig å tog hand om mig! Vi åkte även till ängsjö å tog en långpromenad.. Man har rätt mkt minnen därifrån då jag har vart där mkt med klassen när man gick i mellanstadiet.. Äventyrsstigen å Indianbyn å allt sånt! Vart en himla mysig promenad längst vattnet =)

Dagen på jobbet idag har gått riktigt fort vilket känns skönt..Känner nu att jag vill bara att tiden ska gå å det ska bli nästa fredag... Då fyller H år å jag vill se hans min när han får paket å min överraskning! Tror att jag är mer ivrig än han =) Hoppas bara på fint väder!

Den 21 maj ska min kusin Alvin döpas (Måns barn) så då åker jag, mamma å H till Östhammar å går på dop! Är riktigt glad över att H följer med! Då kommer han få träffa hela mammas sida som min mormor, morbror + kusiner =) Dem är nog väldigt nyfikna på honom. Det är första gången jag är så "öppen" med mitt förhållande å låter min pojkvän träffa min familj! Känns riktigt bra å H gör mig extremt lycklig!

Nä nu ska jag mata siri å sen blir det hem...

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Oj Ängsjö det var tider det! Hade inte vår klass en övernattning där..? Nåt minne om att vi var där och att vi fick paddla.

2009-05-05 @ 18:14:52
URL: http://ulrikachu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0