Terre-dag!

Idag har jag haft en riktigt Terre-dag å bara gjort det jag kännt för! Haft en riktigt bra dag men H har vart saknad nästan hela tiden! Han har jobbat hela dagen å är just nu på firmafest!

Har iaf vart på IKEA med Helena å shoppat lite! Älskar IKEA! Tog även en sväng förbi Rusta där det blev en ny tvättkorg å en dörrmatta! Riktigt nöjd med dagens köp!
Sen åkte vi till Spånga där Helena bjöd på lunch på Gerds! TACK! grymt gott!

Annars har dagen gått åt till långpromenader å sen bara ta det lugnt! Har vart riktigt skönt!

Nu ska jag krypa ner i sängen å läsa lite på 1:a Twilight boken.. Har inte hunnit läsa denna helg men nu har jag lite tid medans jag väntar på att H ska komma hem (vilket lär dröja ett par timmar till)

 GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0