Sömnlös!

Har vart vaken sen 3 imorse å är fortfarande klarvaken.. Känner att jag e grymt trött men kan verkligen inte sova... Gick hem från H så jag iaf kan titta lite på tv å sitta lite framför datan!! Vill inte förstöra hans sömn för att jag ligger sömnlös!  Dessutom har han en klocka som tickar asmkt och det är sjukt irriterande när man ligger sömnlös! Kanske sover bättre i min egna säng oxå om vi har tur! =)

Synd att det ska märkas så mkt när Siri inte är hemma.. Man saknar varenda lite ljud som hon gör å speciellt snarkandet på nätterna.. vet inte hur jag ska "överleva" en natt till eller hur jag överhuvudtaget ska orka jobba imorn om det fortsätter som det gör nu! Vill att dem ska öppna så dem kan ringa å säga hur hon mår iaf! Hoppas på att hon e mkt mkt piggare så hon får komma hem så kan vi åka tillbaka imorn å ta leverprover =)

Ligger även sömnlös p.g.a. pengarna.. Självklart så gör jag allt för Siri men vet att detta kommer gå på alldelles för mkt! Är redan 19000 back =( Siri är försäkrad men jag får ju ändå betala självrisk 1000 kr å sen 25% av resten... Hon kommer att ligga inne 2 RÖDA dagar å bara det kommer gå på asmkt! Tänkte fråga veterinären idag vad hon tror notan kommer sluta på! Jag ligger redan sömnlös pga av jag är skyldig alla pengar å nu ökar jag på mina skulder lite till!
Är iaf glad att jag upptäckte för några månader sen att Agria sagt upp hennes försäkring så att jag kunde bråka me dem tills jag fick rätt! Hade vart jobbigt om jag upptäckt det hela nu!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på! Skulle vilja läsa bok nr 2 i Twilight serien men har inte ro i kroppen och är grymt trött i ögonen även om jag inte kan sova!

Kanske ska ta å sätta på nån film eller nåt? Måste få timmarna å gå till imorn så jag får hämta hem henne igen! Jobbigast känns nog att inte gå en promenad nu på morronen...

H har iaf vart helt underbar! Utan honom hade jag nog gått under! Han har verkligen gjort sitt bästa för å få mig å tänka på annat.. å det har funkat riktigt bra! Vi åt god middag igår å hade det riktigt mysigt! Men så fort vi skulle gå å lägga oss så kunde inte jag somna... måste ha nån som snarkar! Sov ca 3 timmar innan mina tankar hann i fatt mig!
Känns jobbigt å veta att hon ligger själv i en bur å har ingen aning om vad som händer! H försöker trösta mig med å säga att hon ligger bara å sover! Jag vet att hon ligger å sover, hon om någon kan somna vart som helst! Men känns ändå så skumt!
Känner mig lite smådum för H vet inte riktigt hur han ska bete sig! Men han är världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0