Siri är HEMMA!!

Siri är nu hemma igen! :D :D :D
Hon mår bra och är väldigt pigg! Hon är extremt glad över å va hemma å hon höll på riva stället när vi skulle hämta henne!
HOn går nu på medicin för inflammerad lever och på special diet! Veterinär tyckte det var onödigt att hon skulle ligga inne hos dem å kosta pengar när hon är så pigg!
Så om 2 veckor blir det återbesök för att kolla alla värden igen.. Oftast brukar det har gått över då så man behöver inte fortsätta behandlingen vilket vi hoppas på annars kan hon behöva gå på specialfoder ett tag till!
Men jag är så glad att min lilla prinsessa mår bra igen!
Bagarmossen var oxå riktigt underbara! Dem kommer att direkreglera imorn å sen skicka en faktura till mig istället! Vilket känns jätteskönt!

Vi vet fortfarande inte vad hon har fått i sig! Men vi gick på en vanlig skogsstig å det var rätt svalt ute! Hon hade inte druckit ngt ute och det enda vi såg att hon åt var en morot! Hon har kräkts massa men veterinären hitta inget förutom moroten å hennes mat! Men det känns ju lite väl skumt att någon förgiftar en morot å lägger i skogen? :?

Man kan grubbla på det där hur länge som helst! Är bara så glad att min prinsessa mår bra igen! var verkligen hur läskigt som helst när hon bara föll ihop å blev okontaktbar!

Nu ska vi hem till H å vila oss lite innan det blir hem till mina föräldrar å grilla! Det är ju mors dag idag så ska plocka lite liljekonvaljer åt mamma (det är hennes favoritblomma)

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0