Pickniken!

Pickniken igår vart riktigt lyckad! Vi hade det riktigt varmt med solen och det blåste inte alls så mkt som jag trodde det skulle göra! Jag hade räknat med att det skulle blåsa så jag hade nog klätt på mig lite mkt! Vart iaf hur mysigt som helst å H verkade riktigt nöjd! Efter pickniken blev det en promenad hem å sen vart det mys i ett varmt bad! Riktigt lyckad kväll å H blev jätteglad! Han gillade t.o.m. skjortan jag köpte =) Va lite orolig för det för han är inte direkt någon skjort människa! Men den va grymt snygg (speciellt på honom)!

Här är lite bilder!










Detta ska vi definitivt göra om i sommar!
NU ska jag ut me Siri å lämna lite saker hos Helena! Sen blir det kalas hos H med hans familj! Ikväll blir det Eurovision kväll hemma hos Helena med sushi å massa annat gott!
Detta blir en riktigt bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0