På jobbet...

har 4 hundar kvar som jag väntar på ska gå hem! Sen bli det hemfärd för mig å Siri! Ikväll är det storstädning av lägenheten som gäller! Imorn är tjejkvällen hemma hos mig å jag ser verkligen framemot d! Ulrika ska komma imorn oxå vilket ska bli jättekul! Hon har ju inte sett lägenheten än! Därför ska det städas riktigt ordentligt ikväll! Dessutom ska jag baka lite kladdkakemuffins till imorn! Alla älskar dem minst lika mkt som jag så det blir t.o.m. 3 satser ikväll! =) haha! Måste göra en special till Helena eftersom hon inte tål laktos eller gluten å sen blir det dubbelsats av den vanliga för att det är fler som äter dem! Idag fick vi även vår skylt och den är jättefin! Kommer bli så fint när vi kan sätta upp den! Ska bara vänta på att dem ska bli helt klara här utanför! Nä nu ska jag fixa det sista så jag kan åka hem! Nu är det bara Yordan kvar... =) Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: alexandra

vilken söt header! =)

2009-05-26 @ 17:48:56
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: Helena

Du fick bort länktexten till slut =D eller har den bara försvunnit lika underligt som den kom dit? =)

2009-05-26 @ 18:48:42
URL: http://enegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0