LYCKLIG!!!

 Klarade mitt prov!!! Om än på minsta marginal! MEN jag klarade mig! Är nu certifierad redovisningsassistent och får mitt diplom inom 1 vecka med posten! Känns riktigt bra! Å jag e sååååå himla glad!

Idag fyller även världens bästa ellie och Sofie W 24 år! Så ikväll blir det mkt firande på vår tjejkväll! Blir nachos, marängswiss och swartzwaldstårta! En riktig svullokväll med andra ord! Tur att man har svårt för att gå upp i vikt!
Förra året så firade vi Sofie å Ellie med sumobrottning! Vilket var hur kul som helst men iår ser alla vår ekonomi helt annorlunda ut så tyvärr blir det inte lika storslaget iår! Men det är tanken som räknas!

Födelsedagsbarnen
 

Grattis!


Kommentarer
Postat av: LillAnnie

Tack !:)Ja det var jättegulligt gjort av karln.. o jag bara myser i mina nya darlings..

2009-05-06 @ 19:38:47
URL: http://metrobloggen.se/lillannie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0