Långhelg!

Ska bli riktigt skönt me långhelg! Har inte många timmar kvar på jobbet innan jag blir ledig i 4 hela dagar! Kommer nog vara rätt upptagen hela helgen men ska va skönt ändå å få sova ut lite iaf!

I helgen städar vi ur vår lägenhet på Söderhöjden! Ska bli skönt å äntligen bli av med den! Å slippa tänka på den överhuvudtaget! Hoppas att familjen som flyttar in vill köpa lite saker av oss! =) Skulle va riktigt skönt!

Imorn är det dop i Östhammar som gäller! Ska bli riktigt kul å träffa släkten lite.. å så får dem ju träffa H oxå! Han har blivit "godkänd" av alla som han träffat så d ska nog inte vara några problem!

Har börjat läsa första Twilight boken nu å jag är redan fast i den! Man vill bara fortsätta läsa men hinner inte med det så mkt här idag... Får läsa när jag kommer hem istället!

Nu kom Helena tillbaka så nu ska jag ut me Siri å Lennox. Tyvärr så är Lennox halt så han får bara gå korta promenader just nu!

Ha en trevlig långhelg!

Kommentarer
Postat av: LillAnnie

Åh Terre lucky you!! jag minns när jag precis börjat läsa... tvåan och trean läste jag ut under mellandagarna fick båda i julklapp.. sen var det bara att vänta på att fyran skulle släppas på svenska, TRE månader senare . det var en olidlig väntan.

2009-05-20 @ 21:48:15
URL: http://metrobloggen.se/lillannie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0