Kort uppdatering!

Denna långhelg har börjat riktigt bra! Har precis ätit en jättegod middag som bestod av potatisgratäng, kyckling å bearnaise sås! MUMS!
Idag har jag inte gjort speciellt mkt! Har tittat lite på Heroes säsong 2 men mest tagit det lugnt! Känns som om jag verkligen behövde en riktigt slappardag! H va i skolan idag så då passade jag på att inte göra någonting!
Har dessutom fått bredband nu å min gardinstång uppsatt igen! Så nu är det så fint härhemma igen!
Ska strax ut på promenad med Siri å H! Sen blir det nog en rätt lugn kväll eftersom H jobbar imorn + firmafest! Så jag blir helt solo imorn.. Ska faktiskt bli rätt skönt! Är i princip aldrig ensa m hemma så kan behöva lite Terre-tid! =)

Igår va vi på dop å det var min kusin Alvin som döptes! Han va riktigt söt å hela dopet var riktig trevligt! Kul å träffa släkten som jag träffar alldelles för sällan! Dessutom kul att dem fick träff a H =)

Min söta kusin Alvin! Kunde inte ladda upp bilden jag ville så denna får duga!

Imorn blir det iaf IKEA med Helena å det ska bli kul! Finns en del som jag vill titta på! Sen blir det nog mest ta det lugnt! På söndag städar vi ur lägenheten på söderhöjden! Ser inte alls framemot det! Men det måste göras!

Nu e d dags för promenad!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0