Helgen slut!

Så var valborgshelgen över! Imorn börjar jag jobba igen =)
Har haft en riktigt bra långhelg. Har hunnit med myckt mer än vad jag hade tänkt mig men det är bara bra! har hunnit med massa långpromenad, tvätta, handla å städa hemma hos H! Igår städade vi ur hans vindsförråd å alla garderober i hans lägenhet! Vi slängde hur mkt som helst så det ekar lite tomt där nu =)

Va även inne i stan med Anna igår å kika lite. Va himla längesen jag var inne i stan så det var kul. Men det verkade vara något kristet på g där inne för alla skrek "prisa gud", "jesus älskar dig" och "Gud är konungarnas konung" m.m. m.m. Hela platten och hela vägen till kungsan var det fullt med folk, konserter å människor som dela ut mini biblar..
Jag å Anna gick å titta i lite småbutiken å jag lyckades äntligen hitta en present till H! Kan inte skriva vad det blev, finns en risk att han läser denna blogg =) Men jag hoppas han kommer bli nöjd! Planerna för H's födelsedag (15 maj) går framåt å jag hoppas han kommer bli glad för det som jag planerar =)
Både jag å H va grymt trötta igår så vi somna redan vid 11... har nog aldrig hänt tidigare, iaf inte en lördag! Men vi har vart Eltonvakt några dagar å han vaknar vid 5-6 på morronen så man e rätt slut på kvällen =) dessutom har vi vart igång väldigt mkt denna helg!

Imorse tog vi en långpromenad runt Järvafältet tillsammans med Helena å Meya! Vi hade även med oss frukost så vi satte oss på en klippa å åt mackor å drack juice =) Riktigt mysig promenad! Tog iaf ca 2,5 timme å Siri har vart riktigt trött sedan dess.. Sen började H städa hela lägenheten å jag passa på å tvätta all min tvätt! Har inte vart i min tvättstuga ännu, det är fullbokat hela tiden och det är så himla konstiga tider! Hos H är det i princip alltid ledigt så tvättar där istället. Det är iofs nästan närmare för mig å gå dit! Sån himla tur att vi bor så nära =)
Snart ska vi iväg till Söderhöjden å hämta lite smågrejer å sen blir det nog sushi til middag idag =) Ska bli riktigt riktigt gott!

Bilder från promenaden imorse kommer i nästa inlägg! Blev rätt mkt text på detta =)

Hoppas ni har haft en bra valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0