HELG!!!

Så är det äntligen helg! Helgen har redan börjat då jag fick gå hem tidigare från jobbet! Har hunnit med massa på jobbet idag å är riktigt trött nu! Har gjort all bokföring för denna månad samt städat lokalen! Efter nästan 4 år så har jag verkligen tröttnat på å städa lokalen! En städerska skulle va jätteskönt! Men frågan e om någon skulle vilja städa dagis när det är så dammigt å skitigt? =)

Igår var jag på min bostadsrättsförenings årsmöte med Helena! Det hela gick mkt snabbare än vad jag trodde men det var kul å gå iaf! Kommer nog fortsätta gå så att man hänger med lite!
Kom hem vid halv 9 å la mig i badet med H å vi låg alldelles för länge där å bara prata! Vi såg ut som russin när vi kom upp men det var grmt mysigt!

Nu ska jag iväg å spela lite minigolf med H! Ska honom till Kanaan badets golfbana å hoppas på att jag har lite mer flyt eftersom H aldrig vart där =)
LÄngtar massa till imorn då det ska bli 25 grader å jag å H bara ska ligga på beachen hela dagen! Inget inplanerat, ska bara ta det lugnt! SKÖNT!




Ha en bra fredagskväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0