Flyttstädat!

Så var äntligen flyttstädningen klar på Söderhöjden! Känns så himla skönt å ha det gjort! Dem som ska flytta in ska ju komma förbi å titta på lägenheten så känns skönt att den är så fin då!
Tog ett antal timmar att städa men det gick ändå snabbare än vad jag trott!
Jag å Helena började dagen med att ta en 2 timmars promenad med hundarna till Jakan å jag var verkligen helt slut efter den promenaden... sen började vi städa och städningen tog ca 6 timmar inklusive lunchrast!
H kom ju hem sent igår så vi gick inte å la oss förräns 3 så vart ca 4 timmars sömn i natt så e verkligen bra trött nu!

Lägger in lite bilder från dagen:









Lyckades bara få en bild på Helena så va ju tvungen å lägga upp den för att visa att hon va ju me! =) STORT TACK till Sofie för all hjälp idag! Utan dig hade vi inte blivit klara så fort! Säg till om du behöver flyttstädningshjälp nångång =)


Nu ska jag hem till H å äta middag å pussa massa på honom! Känns som om vi knappt sett varandra alls denna helg å jag har saknat honom massor!

Hoppas ni får en bra söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Sofie & Sally

Det var så lite så! Ska komma ihåg detta när jag nån gång flyttar haha!

2009-05-24 @ 18:57:12
URL: http://stallions.se/sally
Postat av: Anonym

nice ass-shot :P... men jag får väl bjuda på den haha =) Man ser ju iaf att jag inte slappar!

2009-05-24 @ 21:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0