1 maj!

Så himla skönt med en extra dag ledigt!
Dagen idag har spenderats med långpromenad i skogen, storhandling och bakning! Vi ska strax hem till mina föräldrar å grilla å spela bezzerwizzer (frågesportspel) tillsammans med min bror + sambo! Ska bli riktigt trevligt å jag är grymt sugen på grillat! Har även bakat kladdkakemuffins samt har grejer till marängswiss =) så mkt ätande komer det bli!
Jag å H åker bil dit å åker kommunalt hem så att båda kan ta varsin drink =) Elton kommer bli himla glad över att ligga på tomten ikväll =)

Imorn blir det nog stan med Anna å på söndag en långis med hundarna runt järvafältet! Riktigt mysigt å gå där så ska visa Helena lite mysiga stigar =)Hoppas dock på att slippa gå in i en hästhage me massa hästar =)

Nu ska jag göra mig iordning!

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0